78167

Včelařská konference

(Internetová stránka otevírající prostor pro komunikaci včelařů)



Jméno: E-mail:
Téma:
Příspěvek:
Jmeno sladkeho produktu vcelHeslo: Opište červené slovo pozpátku do kolonky.

U vašeho příspěvku bude zobrazena IP adresa, ze které příspěvek odesíláte.
Délka příspěvku je omezena na 10000 znaků.

Prosíme účastníky konference, aby při podání nového příspěvku do konference vždy vyplnili kolonku "téma". V případě, že reagujete na některý již uveřejněný příspěvek, tak to důsledně čiňte pomocí funkce "Odpovědět do diskuze na příspěvek číslo...", která je k dispozici vpravo vedle každého zobrazeného příspěvku. Funkce, která je pro každý zobrazený příspěvek k dispozici: "Zobrazit odpovědi na tento příspěvek.", bude správně fungovat jen v případě, že budete dbát výše uvedených pokynů.)


Zběžné zobrazení

Archiv Včelařské konference


pan Josef Menšík (e-mailem) --- 6. 5. 2005
propagace značky

tady je ten obrovský problém PROPAGACE ZNAČKY ČESKÝ MED Psat o ní ve včelaři
má smysl jen pro včelaře a široká veřejnost o tom nic neví a ani nemůže .
Obchodníci s medem to neudělají, s tím nemůžeme počítat. Dobrá se mi zdála
myšlenka která tady proběhla nedávno a.j. umístit propagaci do čekáran u
lákaře. Tím se zase vrátím k jedné ze svých myšlenek rozeslat letáky
včelařům zdarma ve včelaři s prozbou o umístění do čekáren takovýchto
zařízení
----- Original Message -----
From: "Ing. Arnošt Hrdina" <arnost.hrdina/=/ais.cz>
To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
Sent: Thursday, May 05, 2005 10:01 AM
Subject: Re: článek o medu na Neviditelném psu


> Dnes ráno plácal pan Neff podobné blbiny v radiu na stanici Praha 2 v
pořadu
> "Jak to vidím".
> Pozastavoval se nad tím, že nechápe, proč kupuje v obchodě nechutnou
břečku
> a nápisem med a pro kvalitní med musí najít někde v lese včelaře. Je
> rozčilen tím, že chtějí včelaři po státu, aby vykoupil přebytky medu.
> Též se pozastavovali společně s redaktorkou Vojkůvkovou nad tím, proč není
> ochranná známka Český med, a že by měla být a všechno by se pak vyřešilo.
> Je to ukázka neprofesionality našich novinářů, kteří pouštěj do éteru
různé
> bláboly. Bohužel těm blábolům spousta lid uvěří.
> Do dnešního dne jsem si pana Neffa vážil. Ale dnes si udělal z ostudy
kabát!
>
> I tak prima den!
> Arnošt
>
> ----- Original Message -----
> From: "Radim Poláek" <polasek/=/e-dnes.cz>
> To: "Vcelarska konference" <vcely/=/v.or.cz>
> Sent: Thursday, May 05, 2005 3:43 AM
> Subject: článek o medu na Neviditelném psu
>
>
> Dneska je na Neviditelném psu pana Ondřeje Neffa jeho článek o medu a
> dotacích na med http://pes.eunet.cz/clanky/2005/05/43228_0_0_0.html .
> Vzhledem k tomu, že pan Neff je viditelně nepoučený potencionální
konzument
> medu stejně jako pravděpodobně většina čtenářů Psa, by asi bylo vhodné
> odborně okomentovat v komentářích článek i případné předchozí komentáře k
> němu.
> Pozor, neuvádějte do příspěvků mail, Pes je mezi spamery hodně
profláknutý.
>
> R. Polášek
>
>
> __________ Informace od NOD32 1.1086 (20050502) __________
>
> Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
> http://www.nod32.cz
>
>

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10165


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

   
Gustimilián Pazderka (160.218.197.204) --- 7. 5. 2005
Re: propagace značky

K tématu:
Víte co bych si představoval jako přesný zásah propagace českého medu ? A právě s tou značkou Český med. Zcela vážně. .....zajistit a umožnit přístup všem distributorům se schváleným provozem v ČR mít "ZDARMA" tuto značku i se všemi jejími variantami. Tito distibutoři mají potom motivaci zajistit poměrnou (finančně dohodlou)spoluúčast na reklamě (třeba trvalá v nějakém médiu, nebo jiná forma na které se v rámci "ZDARMA" dohodnou). Tím by se mohl vyřešit docela důležitý problém s trvalou propagací Českého medu.

Tuto spoluúčast na propagaci české práce včelařů - medu z výkupu, a jiné rozumné argumenty by jaksi zastřešovala jednak jedna z norem, která pro tuto značku existuje a jednak "marketingový plán pro vyšší zájem zákazníka o český produkt z české flóry a fauny" třeba i v těch super-gigamarketech společnými silami vypracovaný a udržovaný v celém ČSV.

Teď se zasmějete, ale příkladná propagace značky by měla probíhat nejen ze spodu od vlastníků včelstev, ale hlavně od přímo vedoucích představitelů této organizace z Křemencovi ulice. ...A to mimo jiné třeba postavením se před regál se značkovým medem, udělat před ním tiskovou sešlost a ukázat i náhodným zákazníkům: "Toto je značka českého včelaře a jeho zpracovaný výrobek, který si je vhodný koupit.Tento výrobek byl nakoupen od registrovaného včelaře ČR a je jeho produktem...Vlastnictví této značky se zdarma propůjčuje všem, kteří se zavázali dodržovat tuto normu. " ...

Toto pánové musí jít ale zvrchu, proto jsem naštvaný přímo naně, že toto nečiní. Co činí tak to loby pro udržení se. Toto je druhá věc. Nikdo není nenahraditelný a jestli existuje ve včelařství problém, tak je to také jejich arogance vůči okolí a neúčast na propagaci tak důležitého produktu zájmové organizace jakou je med.

.... Doba je jiná a ta je o komunikaci se všemi a práci, kterou je se neukazovat jen vnitřně(v ČSV), ale i navenek.A to trvale a všude a účinně.ČSV má obrovský, ale dnes latentní potenciál, který je zaprahlý. Ukazovat ne důležitost, ale i produkt. (opylení a med) K čemu mi je ve Včelařství vzor jakéhosi šestiúhelníku, když ji konzument nezná?? Je pasivita v možnosti otisknout toto jako reklamu do MÉDIÍ... ZNAČKA JE REKLAMOU A TOU BY MĚL BÝT MASÍROVÁN KONZUMENT MEDU! A takhle se zvyšuje rentabilita a úroveň včelařství.A hlavně spotřeba na hlavu.

A to je můj názor a uvítám diskuzi k tomuto.( nebo alespoň zamyšlení)

Já sám bych byl ochoten jako dodavatel párkrát do roka podílet se na této reklamě(ukazování značky český med) třeba v místním tisku spolu s mým odběratelem medu. Ale on jí ZDARMA mu nikdo nenabídl. (ten seznam není tak dlouhý, aby se nedali "schválení dodavatelé na trhy( ČR,EU) objet a dohodnout se. Číní toto zástupci v Praze?

===========================================
Speciálně pro Emana:
A tvrdím, že plnit se dá odděleně jak kvalita česká, tak i zahraniční u jednoho místního "baliče".Tudiž ukazovat jakési tabulky na soukromých nástěnkách je nemorální a protivčelařské.(jestli ne, tak prodáš můj a koho poškozuješ jeho dodavatele medu?, nebo dodavatelům - včelařům zajistíš odbyt?)
===========================================

Odpovědět
do diskuze
na příspěvek
číslo 10176


Zobrazit
odpovědi
na tento
příspěvek


Zobrazit
celé
vlákno

Všechny správně vytvořené příspěvky na toto téma





Klikněte sem pro nápovědu